Do Krasnoludków i Rodziców
Drodzy Rodzice naszych Krasnoludków!
Zbliżamy się do finału tego roku szkolnego. Rozpoczął się on bardzo obiecująco, a kończy w sposób wielce zaskakujący. Były planowane...
Nauczyciele pracujący w grupie:
Dorota Błaszczuk,
Monika Samborska
Urszula Jabłońska - j. angielski /poniedziałek i środa od 9.15/
Anna Łakota - zajęcia taneczno - ruchowe /czwartek od 8.45/
Janusz Lawgmin - rytmika /wtorek od 8.15/
Konsultacje nauczycieli z rodzicami:
Dorota Błaszczuk - poniedziałek 16.30 - 17.00
Monika Samborska - czwartek 16.00 - 16.30
Drodzy Rodzice naszych Krasnoludków!
Zbliżamy się do finału tego roku szkolnego. Rozpoczął się on bardzo obiecująco, a kończy w sposób wielce zaskakujący. Były planowane...
TEMATYKA NA MAJ:
1.Polska od morza do Tatr
2. Łąka w maju
3. Wiosna u ptaków
4. Święto rodziców
Tematyka:
1. Wiosenne przebudzenie
2. Wielkanocne zwyczaje
3. Wiosna na wsi
4. Dbamy o przyrodę
5. Moja miejscowość, mój region
W tym miesiącu:
- obserwujemy zmiany zachodzące w przyrodzie wiosną;
Każda sytuacja nawet tak trudna jak obecnie nie stoi nam na przeszkodzie aby kontynuować to, czego nauczyliśmy się dotychczas. Brawo!!!
Krasnoludki ciągle w domach, co nie znaczy, że próżnują.
Z rodzicami w wolnym czasie ciągle coś nowego "knują''.
I nie ważne deszcz czy słońce, zawsze im się pięknie uda...
Spójrzcie...
Pomimo tego, że nie możemy przychodzić do przedszkola nie leniuchujemy. My i nasi Rodzice jesteśmy bardzo kreatywni. Spójrzcie jakie te Krasnoludki są zdolne!
W związku z Wielkanocą Krasnoludki posiały rzeżuchę. Spójrzcie jak pięknie rośnie!
Kochane dzieci, spotkamy się w przedszkolu pewnie dopiero po Świętach Wielkanocnych. Do tego czasu będziemy kontaktować się z Wami poprzez stronę internetową przedszkola.
TEMATYKA:
1. Nie jesteśmy sami w kosmosie
2. Zwierzęta z naszych pól i lasów
3. Marcowa pogoda
4. Wiosenne przebudzenie
Dzisiaj wydobywaliśmy dźwięki z różnych przedmiotów i materiałów. Badaliśmy jak powstają, rozróżnialiśmy wysokie i niskie oraz sprawdzaliśmy, czy można je zobaczyć lub dotknąć.
Strona: 1/5