TEMATYKA
1. Wiosenne powroty
2. Wiosna na wsi
3. Wielkanoc
4.Muzyka wokół nas
5. Budowle
ZAGADNIENIA WYCHOWAWCZO -DYDAKTYCZNE
1. Obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie w związku z nadejściem wiosny – powroty ptaków (np. bocian), pojawiające się pierwsze kwiaty (przebiśniegi, krokusy)
2. Omawianie życia ptaków wiosną (budowanie gniazd).
3. Uczestniczenie w ćwiczeniach rozwijających umiejętność świadomego kierowania ruchami narządów artykulacyjnych.
4. Dostrzeganie rytmu w ciągu ułożonych przedmiotów lub ułożonego tworzywa przyrodniczego; próby kontynuowania dostrzeżonego rytmu.
5. Liczenie wyodrębnionych przedmiotów z wymienianiem liczebników głównych, w zakresie dostępnym dziecku; dostrzeganie roli ostatniego liczebnika
6. Uczestniczenie w zabawach z elementem naśladownictwa, uczestniczenie w ćwiczeniach gimnastycznych
7. Kultywowanie tradycji, zwyczajów rodzinnych związanych ze świętami Wielkanocy, przejmowanych od pokoleń.
8. Wykorzystanie figur geometrycznych w ćwiczeniach matematycznych, zabawach, grach.
9. Słuchanie piosenek o prostej linii melodycznej, śpiewanych przez nauczyciela; próby zapamiętania tekstu i melodii, śpiewanie piosenek o łatwej linii melodycznej i krótkim tekście
nauka krótkich piosenek (forma AB).
10. Skupienie uwagi na przedmiotach, treściach (krótkich) przekazywanych przez nauczyciela.